mohlins

passar på

Kategori: Allmänt

dag 8. en tvserie du älskar
Den får gå till x-factor. Följer det, och tycker det är riktigt kul att se folk som lyckas med sången när jag inte själv gör det.
dag 9. din profilbild på facebook
dag 10. din mobil
Jag äger en iphone4, och trivs riktigt bra med den.
dag 11. ditt rum hur det ser ut just nu
Jag har inga bilder på mina rum, men dom brukar oftast vara stökiga med kläder jag är inte så bra på att städa..Men hos pappa är det rätt neutralt, en lila vägg och 3 vita, lite tavlor, skrivbord en säng.. hos mamma så är det typ tema av newyork, 3 rum i 1 typ, vi gjorde om ett kök till mitt rum. rätt nice!
dag 12. en person du aldrig glömmer
Min kära vän Alfred, som jag känt sen 4an. Helt fantastisk person!
dag 13. en person du saknar
Jonathan Andersson, han är en riktigt rolig killkompis, får mig glad. Men det var ett bra tag sen jag träffade han.
dag 14. det du brukar göra på dagarna
När det är skola på dagarna, så är det ju skolan sen oftast handbolls träning, och plugg. Det brukar vara det jag hinner med. Men på lediga dagar (helger) så kan det vara match, jag träffar lite folk, tar det rätt lugnt. Vissa dagar kan jag bara slappa hemma med familjen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: