mohlins

dagar

Kategori: Allmänt

dag 16. en kändis du vill träffa
-Oscar Zia helt klart, jag är helt förälskad i han. Han är en kändis för mig. hehe
dag 17. något som får dig gråta
- Jätte fina låtar som jag har så fina minnen med, och veta att jag aldrig kommer få uppleva det med den personen igen.
dag 18. vad tycker du om din klass
- Min klass kan verkligen inte bli bättre,. Jag trivs så sjukt bra i den, Den är väldigt speciell men man har så roligt ihop med klasskompisarna. Det känns jobbigt att veta att jag går sista året med dom.
dag 19. en maträtt du skulle kunna äta livet ut
- Pasta sallad, såååå gott
dag 20. din favoritaffär
- Jag har ingen favorit affär, för ena dagen så har den affären inte det jag söker. Så den dagen då den affären som har allt jag söker och behöver och vill ha kommer, så blir det min favoritaffär.
dag 21. ditt smink
- Jag använder mascara, det är typ det. Kanske lite puder någon dag.
dag 22. din garderob
- Den har kläder i sig, rätt logiskt.
dag 23. din favoritmat
- Pasta sallad.
dag 24. dethär gillar jag
- När jag vet att mina vänner och familj finns där när något har hänt. och handboll självklart!
dag 25. dethär gillar jag inte
- Folk som är fake.
dag 26. mitt favoritklädesplagg
- Mjukis
dag 27. dethär samlar jag på
- tjena, parfymer kanske. Har över 25 stycken tror jag..
dag 28. det pinsammaste du har gjort
- Kan inte komma på något, för jag själv tycker inte saker är så fruktansvärt pinsamt.
dag 29. denhär dagen
- Har jag spelat 2 handbolls matcher mot skövde hf och brätte, och vi vann båda, mot skövde med 12-15 och mot brätte med 9-23. Ätit på donken och resten av tiden åkt bil typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: