mohlins

GLAD

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en av det viktigaste dagarna i mitt liv.. Den skulle bestå av
- Fokus
- Och ge precis allt vad man hade
Det var ett västgöta läger, läger 9. Då vi skulle få veta om vi skulle komma med i västgöta laget eller inte och få åka med till sverigecupen.
Jag trampades med en förkyldning och en fruktansvärd huvudvärk. Jag trodde jag var helt körd verkligen, för jag kände mig inte alls nöjd med min insats, men jag försökte göra mitt bästa iallafall..
I slutet av dagen hade vi enskilda samtal med västgöta ledarna.. Man fick vänta på sin tur, när det väl var jag, jag var så nervös.. så osäker, jag gick ner och satte mig på bänken framför Nils och David och dom började prata med mig i en riktigt allvarlig röst.. Jag blev ännu mer nervös.. Jag fick nästan hjärtattack i slutet, det var då jag skulle få veta om jag fick följa med på sverigecupen eller inte..
dom - du vet ju att din kompis gick vidare.. (hon som jag spelar h6 med)
jag - ja..
dom - det betyder att du inte...
jag får världens suck..
dom - får stanna hemma i januari!!!!
Lyckan inom mig att få veta att jag ska med på sverigecupen,! jag sprang ut från rummet och sprang upp till mamma med tårarna som bara sprutar ut av glädje!! Jag var så glad, hela livet lystes verkligen upp! Att ringa och berätta för pappa&Tina sen gick ingen vidare, jag fick knappt fram ord av sån glädje som jag hade! Har sån lättnad hos mig nu, och är så glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: